Remek kinézet, csodás közérzet!

Fitnesz és Coaching

Fitnesz és Coaching

A munka is hatással van az alakodra?!

2024. július 26. - Blanka Hámori

ISSSZONYATOSAN sokat számít, hogy a mindennapjainkban milyen munkát végzünk - mármint, hogy milyen érzéseket vált ki belőlünk! Nincs jó és rossz munka, van akinek

✨ monotonabb, másnak a változatosabb

️✨️ fizikai, másnak a szellemi kihívásokkal teli

✨️ sok ember között, másnak a kisebb körben/önállóan

✨️ kreatív és döntésekkel teli, másnak a rutinmunka...

 

faceapp_1684609845637.jpg

 

...hozza el a jó érzést, és ezzel nincs gond. Nekem a vállalkozói lét és a 2 szerelemszakmám a kulcs a boldogsághoz, de én is nagy utat jártam be, sokat próbáltam és tanultam, hogy megértsem, hogyan működöm.

 

Az biztos, hogy pl.én a nem megfelelő munkakörben elhervadok, és sokakkal foglalkoztunk már ezzel a coaching folyamatokban - de bizony a fitness célokra is hatással van! ⚠️

 

Ugyanis a túl stresszes vagy túl unalmas; habitusunknak nem megfelelő szakma; toxikus közeg vagy nem motiváló jövőkép hatással van ránk pl.TÚLEVÉS FORMÁJÁBAN!!

 

Gondoltad volna, hogy az alakod nemcsak az étkezési szokásaid, de az egész életminőséged és önmagadról való véleményed tükrözi??

 

Pl. ezért nézek rá a komplex egyénre szabott programban a munka területére (és más életterületekre is), nemcsak a kajanaplóra....

 

Ha érdekel téged is a komplex élet(mód)váltás, csemegézz a honlapomon lévő szolgáltatások közül!

 

www.hamoriblanka.hu

 

#életmód #fitness #fogyás #diéta #vállalkozás #munka

süti beállítások módosítása