Remek kinézet, csodás közérzet!

Fitnesz és Coaching

Fitnesz és Coaching

Amikor nem a fogyás a cél...

2019. augusztus 19. - Blanka Hámori

Az elmúlt 3 évben az időm nagy részében ülve dolgoztam.  A sok üléssel együtt jár a derékfájdalom, a lelassult anyagcsere, a beállt izmok, a hanyatló kondi. Mivel korábban csak edzősködtem, ezek az évek megmutatták nekem, milyen egy "normál" (vagyis nem fitnesztermi) munkarenddel még edzésre, normál táplálkozásra időt szakítani. NEHÉZ. Nehéz a 6-8 óra munka után még arra is időt szakítani, hogy mozogjunk, és egészséges ételeket csomagoljunk másnapra, a rendelt kaját kilőve. (Nekem sem sikerült). Örülök, mert ez a tapasztalat közelebb hozott a klienseimhez, egyrészt edzőként (a fitt életmód kialakítása nehézségei kapcsán), másrészt coach-ként (mert rengeteg féle munkával, emberrel találkoztam a konditermi világon kívül, így csodás tapasztalásaim voltak.)

A lényeg, hogy a júliust tehát nem igazán a "topformámban" kezdtem, hanem 77 kilósan - bár a lenti képen már 74 kiló vagyok, de valójában nem ez volt a nyári célom, hanem megint...

✅heti 3-4x mozogni
✅teljes húzódzkodásokat végezni
✅könnyedén futni 1 órát
✅francia spárga


És igen!! Sikerültek! Habár úgy kezdtem a nyarat, hogy borzasztó távol éreztem ezeket a célokat, mostanra sikerültek! A nyári energiák, az új lakhely + új edzéshelyszínek, az új edzőtermi és coaching klientúrám motivált, és úgy zárom a nyarat, hogy ezeket a "kis" celjaimat elertem🤗 Pillanatnyilag nem  a súlyom érdekel a legjobban, hanem hogy ÚJRA FELFEDEZTEM: KÉPES VAGYOK VÁLTOZTATNI! (És ez nem csak a mozgásra igaz, hiszen ezen a nyáron volt költözés, karrierváltás, suliváltás is...)

 

Te hogy vagy a változással, a kisebb-nagyobb célokkal? A vonal alatt találod a nyár végi ajánlatomat! Éj vele! :)

Blanka


🏝NYÁR VÉGI AJÁNLAT:

A 3 alkalmas személyi edzés berlet (otthonodban, teremben vagy outdoor) most csak 14.000 Ft + meglepit is adok hozza! ☺👟💙 Érvényes: aug.20-31.

süti beállítások módosítása