Remek kinézet, csodás közérzet!

Fitnesz és Coaching

Fitnesz és Coaching

Én örülni fogok, ha topformába kerülsz!

2016. augusztus 25. - Blanka Hámori

Az előző cikkel kapcsolatban kaptam egy levelet, ami azt kérdőjelezi meg, hogy ha ez így van (vagyis a fogyással, szépüléssel és egészséggel foglalkozóknak, abból élőknek nem érdeke, hogy a kliens valóban célt érjen), akkor ez a blog és én magam is (tanácsadóként, edzőként) ugyanez a kategória vagyok. Igen, én is szigorúan véve abból élek, hogy olyanok keresnek meg, akik változni szeretnének.

csini-223x300

Tehát nekem is jó, ha valaki elégedetlen önmagával?!

Igen, jó, persze, de az én szakmám igen érdekes: villámgyors fluktuáció van -erre mondta egy kolléganőm, hogy a mi szakmánk önmagát megszüntető szakma, mert ha mi sikeresek vagyunk, akkor klienst veszítünk- folyamatosan jönnek az új kliensek. Csakhogy a kis szolgáltatók és kereskedők, akik sokszor szakemberek is, mégiscsak szeretik a gyógyulásokat, fogyásokat és sikersztorikat, mert az ő hírük szájról szájra terjed! Nekünk tehát érdekünk segíteni, odatenni magunkat, mert ha nem lennének sikereink, akkor szép lassan elfogyna a vendégsereg.

Én például augusztusban bejelentettem, hogy mostantól a weboldalammal és a webshopommal szeretnék többet foglalkozni és nagyon korlátozott számban vállalok személyi edzést.

Ehhez képest szeptember első hétfőjére ugyanúgy óránként van vendégem beírva, mint eddig. Úgy látszik vannak szakmák (hivatások), amiből nem lehet csak úgy kislisszolni. :)

Néhány sikersztorimat feltöltöttem az oldalamra, itt megtalálod őket.

Ha feliratkoznál a hírlevélre, itt teheted meg.

Szép napot,

Blanka

süti beállítások módosítása