Remek kinézet, csodás közérzet!

Fitnesz és Coaching

Fitnesz és Coaching

Saját sztorik: így használom én az önismereti eszközöket

2024. augusztus 23. - Blanka Hámori

Nemcsak beszélek az önismeretről, hanem aktívan gyakorlom is. Lépésről lépésre haladok az egyes életterületeimen, hogy mindig eggyel jobban érezzem magam, magasabb rezgésben legyek, jobbat adjak magamnak és másoknak. Hogy el tudjátok képzelni pontosan, a gyakorlatban, hogyan is segíthetnek az önismereti eszközök, hozok mostantól nektek 1-1 konkrét példát, a saját életemből.

 

Az 1. példám egyből a családi szennyesből merít :P Igen, a segítő szakemberek is küzdenek magukkal, a családjukkal, a mintákkal.

 

Szóval legyen ez első példám máris izgi és romantikus! Fiatal korom óta láttam a mintát a választott pasik között, és a hasonlóságot apukámmal.

 

Akárhogy is szerettem volna egy halkszavú, tudós típust, mindig a nagyszájú, magabiztos(nak tűnő), jó humorú pasik mellett kötöttem ki.

Azonban bizonyos dolgaik triggereltek - pont azok, amik az apuban is...

 

Mit kezdtem ezzel??

 

Mutatom a pontos lépéseket (így évek múltán már átlátom) az ingyenes VIP csoportban, csatlakozz: Ingyenes VIP csoport - Hámori Blanka

 snapchat-2041998234.jpg

süti beállítások módosítása