Remek kinézet, csodás közérzet!

Fitnesz és Coaching

Fitnesz és Coaching

Így lett a hobbymból online vállalkozásom - végre!

2016. szeptember 05. - Blanka Hámori

5 éve mikor kiderült, hogy babát várok, éppen aerobik és személyi edzőként dolgoztam. Mármint addig a pontig, amíg el nem kezdődtek a hányások: kábé a terhesség 2. hetéig. Szinte azonnal munka nélkül maradtam, és elkezdődött az évekig tartó harc, ami nagyjából arról szólt, amiről minden kismama és anyuka harca szól: otthon is maradni a gyerekkel és pénzt keresni is.

Persze a GYES alatt ez nem kéne, hogy szempont legyen, de ha szeretsz dolgozni - vagy épp egyedül maradsz a gyerekkel mint én - akkor ez egy visszatérő téma lesz. És akármilyen munkád is van (pláne ha szolgáltató iparban dolgozol, mint é edzőként) azzal kell szembesülnöd, hogy SOHA nem kerül balanszba a munka és a gyerekkel töltött idő.

Én most nyáron hoztam meg a döntést, hogy az edzéstartásnak, a vendégkör építésnek, a késő esti hazajárásnak, a bébiszitter intézésnek véget vetek. Persze nem egyik napról a másikra döntöttem így és nem is minden alap nélkül: a szülés előtt 1 hónappal, azaz több, mint 4 éve, fogalmaztam meg magamban, hogy olyan munkát akarok, amit otthonról, egy laptoppal a térdemen tudok végezni.

Phototastic-2016_ 09_ 05__32460d43-8516-45b1-9c97-9bfd91e798e9

Hamar kiderült, hogy ilyen munka nem nagyon van - hacsak nem alakítod ki magadnak.

A fitnesst és az edzői hivatásomat, sőt, küldetésemet - amiben egyébként borzalmasan hiszek továbbra is - tehát fokozatosan átformáltam: elkezdtem írni, majd egy olyan céget képviselni, amellyel a leghitelesebben taníthatom-képviselhetem tovább a szépséget és egészséget.

Most, szeptember elsejétől már nem is vállaltam több személyi edzést, csak néhány konzultációt, és közben építgetem azt a "munkaköröm", amihez tényleg csak egy laptop kell és egy csomó hit. Mert az nem is kérdés, hogy az én feladatom a harmónia, szépség, egészség képviselete - és ha a forma változik is, az üzenet nem vész el. :) Ha az ajánlatomra vagy kíváncsi, ide kattints. Ha pedig velem dolgoznál, várlak szeretettel a csapatba.

 

Mindenképp köszönet a Cafeblognak, mert a Fitneszanyu Blogom és a jelenlegi blogom nélkül nem jutottam volna el eddig a pontig :) És Nektek, akik olvastok, szerettek, követtek!!

Szép napot Nektek,

Blanka

www.holisztikusfitnesz.hu

süti beállítások módosítása